2015-2016, 2016-2017, 2017-2018 навчальні роки

Учителі активно впроваджують у освітній процес інформаційні технології. У методичному арсеналі педагогів - перевернуте та змішане навчання. Клектив активно вивчає кейс-технології.

Життя не стоїть на місці, що змушує і вчителя, і учня вчити й вчитися по-новому. Тож у навчальний процес активно входять інформаційні технології. З отриманням 15 сучасних компютерів та придбанням сільською радою планшетів і проекторів значно покращився навчальний процес, активніше використовують учителі електронний контент.

У діяльність навчального закладу впевнено входить квест-технологія. З елементів системи роботи вчителя стає системою роботи школи.

У школі працює творча група з питання впровадження технології "перевернутого навчання".


Педагогічний колектив Богданівської школи завжди був і залишається прихильником педагогіки гуманності, готовий до впровадження сучасних освітніх технологій, які сприяють формуванню ключових компетентностей учня. Сьогодні досвід роботи школи показує ефективну систему впровадження активних методів навчання й виховання. Їх доцільність, частота використання, рівень впровадження визначається специфікою навчальних предметів, досвідом роботи вчителя, навчально-методичним забезпеченням викладання предмета.

Пропонуємо ознайомитися з особливостями деяких технологій, які сьогодні активно впроваджуються як вчителями-предметниками, так і класними керівниками, вихователями.


Технологія особистісно орієнтованого навчання, одним із елементів якої є організація навчально-виховного процесу у семестрово-блочно-заліковому режимі. На сьогоднішній день у всіх загальноосвітніх школах навчання організовано за семестрами та запроваджено тематичні заліки. Водночас у ряді шкіл України, у тому числі в Богданівській, навчальні предмети (крім мови, фізичної культури) викладаються блоками (українська література - світова література; хімія - біологія; фізика - географія та ін.). Для учнів основної та старшої школи проводяться спарені уроки, що дає можливість "зануритися" в предмет, а також зменшити навантаження на учня: замість 6-7 домашніх завдань учень готує 3-4. Відповідно вдвічі зменшено кількість підручників і зошитів, які учень кладе до портфеля. Важлива роль відводиться індивідуальній роботі: "зекономлений" на спареному уроці час використовується для проведення ДІЗу (додаткового індивідуального заняття), вчитель визначає зміст і характер заняття: розвиваюче, контролюююче, навчальне, коригуюче.


Проектні технології: за час їх впровадження педагогічний колектив щоразу переконувався у необхідності реалізації проектів - різних за спрямуванням, термінами, кількістю учасників. Така форма роботи вчить учня досліджувати, шукати, творити, презентувати свою роботи і бачити її результати. Ряд проектів, таких як "Школа як навчальне середовище", "Якщо не ми, то ХТО?", "З родини йде життя дитини", "Кожен край має свій звичай", увійшли в історію школи. Кожен клас, кожен учень є учасником ряду проектів, що організовані в класі, в школі, громадою.


Технології проблемного навчання: тільки зіткнувшись з проблемами, труднощами, суперечностями, людина переконується, що необхідно шукати шляхи вирішення. Для цього треба вчитися аналізувати проблему, шукати оптимальні шляхи вирішення, їх варіанти. Саме цьому вчать педагоги, пропонуючи учням проблемні запитання, створюючи навчальні проблемні ситуації, пропонують вирішити проблемні завдання. Важлива роль відводиться технології проблемного навчання при формуванні дослідницьких навичок. Учні школи є членами наукового товариства, беруть участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт, а тому запровадження цієї технології є актуальним питанням.


Технологія "навчання як дослідження": її запровадження у навчально-виховний процес значною мірою сприє формуванню учнівських навичок вчитися самостійно, вчитися впродовж життя. Використання вчителями активних методів допомагає залучити учнів до активної роботи на всіх етапах уроку.




Кiлькiсть переглядiв: 121

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.